Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Informace o cookies


Jak reklamovat zboží ?

PŘI DODÁNÍ - POŠKOZENÍ ZBOŽÍ NEBO OBALU

Pokud je zboží nebo obal viditelně poškozené, tak zboží nepřebírejte (!!) a s řidičem dopravy ihned sepište zápis o poškození zásilky.

PO ROZBALENÍ - CHYBĚJÍCÍ DÍL NEBO ČÁST DODÁVKY

Zásilku si prosím co nejdříve zkontrolujte s ohledem na kompletnost a nepoškozenost (v souladu s § 2104 OZ v platném znění). Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že je nekompletní, nebo že nějaký díl chybí, tak co nejdříve (nejpozději do 1 měsíce od převzetí) kontaktuje naši firmu. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

PŘI UŽÍVÁNÍ - VADA ZBOŽÍ

  • nejprve si prosím prověřte, jestli se opravdu jedná závadu, která je důvodem k reklamaci (tj. pokud možno znovu prostudujte montážní návod výrobku a ověřte si, že výrobek máte správně zabudován a že jej správně užíváte)
  • ověřte si, že je zboží v záruční době, případně že reklamujete závadu, na kterou je poskytována dodatečná smluvní prodloužená záruka (pozor, prodloužená záruka je u většiny našich výrobků poskytována pouze na vybrané vlastnosti a ne na celý produkt jak celek)
  • připravte si doklad o nákupu (dodací list, účtenku, fakturu)
  • kontaktujte nás

Reklamační protokol ke stažení - kliněte zde

K vyřizování reklamace používejte tento kontakt:

LANIT PLAST, s.r.o.
Hlavní 809
251 68 Sulice-Hlubočinka

Nebo nám napište mail (doporučujeme):

Nebo nám zatelefonujte:

Pro řešení reklamací platí tento reklamační řád - ke stažení v PDF zde.

UŽITEČNÉ INFORMACE